LIITY HELSINGIN KAMARIKUORON KANNATUSJÄSENEKSI

Helsingin kamarikuoro vaalii suomalaista kuoromusiikkiperinnettä tinkimättömän ammattimaisella tavalla. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tukea toimintaamme ja osallistua siten ammattikuorotoiminnan säilyttämiseen ja kehittämiseen. Helsingin kamarikuoron tarkoituksena on jatkaa kuoromusiikin edelläkävijänä niin uuden ja vanhan kuin suomalaisen ja ulkomaisenkin musiikin esittäjänä Suomessa.

Helsingin kamarikuoron pitkän tähtäimen tavoitteena on rakentaa Suomeen kokopäivätoiminen ammattikamarikuoro, joka nauttii julkista rahoitusta ammattiorkestereiden rinnalla. Suurin haaste tämän tavoitteen toteuttamisessa on vakuuttaa päättäjät siitä, että ammattimainen kamarikuorokulttuuri kuuluu erottamattomana osana musiikkielämään ja samalle korkealle tasolle ammattiorkestereiden kanssa. Yleisradion lakkautettua Radion kamarikuoron toiminnan rahoittamisen keväällä 2005 yhdistys on määrätietoisesti pyrkinyt säännölliseen konserttitoimintaan sekä uudenlaisiin, ammattilaulajia mahdollisimman laaja-alaisesti työllistäviin projekteihin.

Vuoden 2022 kannatusjäsenmaksumme on 50 €/vuosi.

Kannatusjäsenenä saat seuraavat edut:

-kausiesite postissa kotiin
-vapaalippu kuoron järjestämään konserttiin (2.11.2022, 29.11.2022, 9.2.2023 tai 4.3.2023)
-levylahja

Kannatusjäseneksi liittyminen:

Lähetä sähköposti osoitteeseen [email protected] ja kerro nimesi ja postiosoitteesi viestissä. Lähetämme sinulle kannatusjäsenmaksun maksutiedot ja liitämme sinut halutessasi uutiskirjeen tilaajaksi.

Voit myös tilata uutiskirjeen, vaikka et olisikaan kannatusjäsen. Tilaa uutiskirje täällä.

Pysy ajan tasalla ja seuraa kuulumisiamme!

#helsinginkamarikuoro

#helsinkichamberchoir